9 Aralık 2008 Salı

kar


her güzelliğin içinde bir yoruculuk var. gülü seven dikenine katlanmalı çoğu zaman.
şimdi yağarken güzelde gökyüzünden köpük köpük buza çekince bakalım neremizi kırıcaz endişesi beni benden alırdı eskiden..
şimdi kırığın bile tadını çıkarmak gerek diyorum.
sahi arı sokmadı beni.
acaba nasıl bir duygu falan :)

bu sene kararlıyım poşetimi kapıp gidicem fiziğin yokuşuna.
3 senedir durmadan istiyordum kısmet olmamıştı.
bırakıcam kendimi sürüklenmenin heyecanına.:)

benle gelen olmazsa ki :) kesin olur ama
ek olarak altuğ u da sürüklicem :))


donald duck gibi bağırarak kaymak istiyorum zira.


hallelujah!
:)

sıcak bol sütlü kahvem huzur dolu toplu odam kitaplarım dostlarım kuşlarım aşağıda kedilerim :)
pencereden dışarı bakınca yağan kar düşen yapraklar :)

toprak anaya tapınmadan duramaz ki insan...

hayatıma giren herkesi çok seviyorum.
uzun süredir
çok çok uzun süredir bu kadar huzurlu olmamıştım.
:)(:

dersime geri dönmeliyim...
etrafınızdaki herşeye, düşmanınıza bile seni seviyorum demeyi unutmayın.
kimseyi de düşman bellemeyin...


aqua. =)


güneş ve kar :)

anın şarkısı : lorena mckennitt - lady of shalott

Hiç yorum yok: