16 Ocak 2009 Cuma

dijital arşiv


bursaya ilişkin tek bir anım yok artık. ne sıcak gülüşler o fotolardaki ne komik anlar ne babamla oturup bir yerde gülmekten ölüşümüz. belki de negatifle çekmek her zaman daha iyidir. hatalar geri dönüşü yoksa üzülmeyi gerektirmez mi? bence üzülmek gereklilikten öte sızıdır. içim acıyor. oturdum mal gibi sigara içiyorum. seks sonrası yakılır ya, ben de ağlamadan sonra yakılanını kullanıyorum artık çoğunlukla.
shift+delete bu kadar anıyı yok ederken, biri de yanlışlıkla kafamdaki o kadar anıyı yok edebilse keşke.
zaman herşeyin çözümü falan değil kesinlikle. fil hafızasına sahip insanlar için ise asla.sürekli gözümün önüne gelicek.
acırım acırım da, bursada babama hocam eskilerdensiniz di mi tanıdım sizie diyip adıyla hitap eden o adamın babamı tanımasına neden olan fotoğrafın gitmiş olmasına üzülürüm. bir de annemin ay tanımıyorum sizi diyip kaçtığı ama bizim gülmekten kırılarak gizli gizli fotolarını çektiğimiz o adamlarla kadınların fotolarına acırım... bir de evin terasında beyaz peruk takıp saçma sapan hareketler yaptığımız fotolara...
gitsem bursa sokaklarına yeniden yakalayabilir miyim ki o anları? tanıyabilir miyim?
hayır.
aynen fotoları ararken malatyada çocukluğunu aradığım adamla ilgili fotoları çekerken,elime bir damla göz yaşından başka bir şey geçmediği gibi, o fotolarla ilgili de gözyaşından daha fazlası akmicak elime ve avcumda kocaman bir sızıdan fazlası kalmayacak.
ufacık ihmalkarlıklar hayatta böyle acılara neden oluyorsa, detayları incelemekten delirmemek mümkün mü?

böyle anlarda yalnızca bir kişiyi özlüyorum v ihtiyaç duyuyorum. kim bilir belki de o kadar tek başıma yaparımcı değilim...

günün şarkısı : salvia - rest in pieces



Look at me, my depth perception must be off again
Cause this hurts deeper than I thought it did
It has not healed with time
It just shot down my spine. you look so beautiful tonight
Remind me how you laid us down
And gently smiled before you destroyed my life
Would you find it in your heart
To make this go away
And let me rest in pieces
Would you find it in your heart?
To make this go away
And let me rest in pieces
Would you find it in your heart?
To make it go away
And let me rest in pieces
Look at me, my depth perception must be off again
You got much closer than I thought you did
Im in your reach
You held me in your hands
But could you find it in your heart?
To make this go away
And let me rest in pieces
Would you find it in your heart?
To make it go away
And let me rest in pieces

Hiç yorum yok: