14 Ocak 2009 Çarşamba

yüreğim seni çok sevdi


garip bir aşk hikayesi. günümüzde herkes her hoşlandığına aşk damgası vurup aşkı sakız ederken, böyle bir tanımlama yapmayı her ne kadar red etsem de öyle sanırım.
zorla okuduğum aylarca bitiremediğim elimde sürünüp duran kitap ve böyle şeylere karşı önyargımı yıkıp okuyayım dediğimde içinde gerçekten genel kültürle ilgili bir çok bilgi bulduğum garip bir kitap.
aslında normal bir ruh hali ile okuyan ve aşka inanan ve ona hayatında yer biçebilen bir çok insan için güzel olarak nitelendirilebilicek ve bir solukta okunucak bir kitap sanırım..
ama ne yalan söyleyim ben cidden zorlandım. e tabi bir de zevk meselesi.
içindeki nazım dizeleri harikaydı bi yerden sonra. en red ediş anlarımda bile nazımın dizelerini görünce vay be sözcüklerinin dudaklarımdan dökülmesine neden oldu bu kitap.
belki de hala insanın içinde aşık olmaya meyilli bir yan oluyor ve kendini kısıtlıyor. neyse. işte öyle güzel fln. bana sorarsanız bi daha okur musun deseler asla okumam ama öle işte kumsal kitabıydı bence.
saçmalıyorum
canan tan da nasıl başarılı bi kadın falan ama NAPIYIM . beğenemedim öyle fazla.
ama şey yani.
başarılı bir kadın, bir erkek ... olmaz inancı nın sonunda yapılan eylemin seneler sonra sızısının hala geçmemiş olması falan...
dedim ki bazen demek ki insan olur olmazını düşünmeden ne hissediyorsa onu yaşamalıymışş...

aman işte ayh.
neyse.

Hiç yorum yok: