2 Ocak 2009 Cuma

su yolunu bulur






"su yolunu bulur... :D" dedi az önce arkadaşım bana.. :) güldüm. öncesindeki cümleyle bağlantısı bu kadar alenenken ve ben bu elimdeki cümleyi kendime ilke edinmişken, nasıl olurda hiç bu sözü aklıma getiremediğima şaşıyorum...
konuştuğumuz şey, enerji uyumlanması idi ve ben bunu parayla yapanların da yaptıranların da, parasız olsa dahi başkasından el alanların da hatalı olduğunu savunuyordum. zamanında tolgayla konuşmuştuk benim gibi düşündüğünü bilmek iyi gelmişti. zira, insan iç dengesini kendisi sağlar, iç enerjisini kendisi çıkartır ve dış dünyayla dengesini kendisi kurar. nasıl ruhsal acılarımızın azalmasına ilaçlar yardımcı olmuyorsa, yada dinlemedikçe insanların dedikleri merhem olmuyorsa ve insanın kalbinde halletmesi gerekiyorsa, bu da öyle bir şey...
insan kendi yolunu kendi bulur dedim :) güldü su yolunu bulur dedi...
bulur gerçekten...
tutunucak dal mıdır bilemeyeceğim ama hayat süprizlerle dolu. nereye akıcağını bilebilirsin eğer ruhunda el değmemiş bir akarsu kadar saf ve berrak , egonda bir dere kadar cılız, inancında bir nehir kadar gür olursan, akıcağın yönü sen belirlersin....


savaş abi çekimlerde hep renk seviyorum der. son iki haftada bu cümleyi o kadar tekrarladı ki içime işlemiş. şakralarla ilgili birşeyler okurken yeşil ve pembeyi neden bu kadar sevdiğimi anladım...


:)


şarkımız : pure moods - inner peace.


şimdi akşamki provaya kadar dersimizi çalışalım.

Hiç yorum yok: